sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Lahjojen parhaimmistoa

Juhlimme syntymäpäiviäni viikonloppuna. Oli mukavaa saada koko perhe koolle kahvipöydän ääreen ja intouduimme vielä pelaamaan party aliastakin. Sisko antoi minulle lahjaksi kirjan ja itse virkkaamansa ja ompelemansa tyynyn, joka on aivan ihana. Se löysi heti paikkansa lukunurkkauksesta. Hassu sattuma kun juuri edellisessä postauksessa kerroin tyynyintoilustani.



 Äitini oli värjännyt langat kasviväreillä ja kutonut minulle lämpöiset villasukat. Nämä tulivat todella tarpeeseen, koska olen villasukkien suurkuluttaja. Minulla on aina kotona villasukat jalassa. Joskus nukun villikset jalassa jopa kesällä! Minäkö vilukissa?

1 kommentti:

  1. Myöhästyneet synttärionnittelut! :)
    Ihania lahjoja oot saanu :) Mulla kans joku tyyny- ja villasukkafetissi :D

    VastaaPoista